Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Рішення про використання
певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її
сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних
цілей.
Презентації – для усних
виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків,
відео та гіперпосилань на інші ресурси; публікації – для письмового
спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою
зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що
розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати
декілька людей; блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в
Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших
читачів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий